Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

VÝHODY PARTNERSTVÍ » Výkaz bodů
Výkazy bodů - jak to probíhá?

...

 

UPOZORNĚNÍ PRO PROSINEC 2018 - LEDEN 2019:

...

Do základního transferu budou započítány všechny objednávky zaplacené do 31.12.2018 do 12:00hod.

...

Do opravného transferu budou započítány všechny objednávky přijaté do 31.12.2018 a zaplacené do 5.1.2019 do 12:00hod. a objednávky s žádostí o převod bodů do prosince, obdržené a zaplacené do 5.1.2019 do 12:00 hod.!

...

POZOR na DOBÍRKY - vzhledem k vánočnímu období, volným svátečním dnům a novému roku NEDOPORUČUJEME objednávat NA DOBÍRKU po 10.12.2018 (z důvodů náporů na přepravce můžou být výkazy o převzetí dobírek opožděny)


 

  • Hlášení bodů korporaci probíhá 1. den následujícího měsíce. Do hlášení budou zahrnuty body za objednávky přijaté a zaplacené do posledního dne daného měsíce do 24:00 hod.
  • V případě, že bude objednávka uhrazena do 5. dne následujícího měsíce do 12:00 hod., budou body automaticky zahrnuty v opravném výkazu, který se odesílá nejpozději 6. den.

  • Pokud si přejete převést body z objednávek v daném měsíci do měsíce následujícího, je nutné doručit nám Žádost o převod bodů nejpozději k poslednímu dni daného měsíce do 24:00 hod.
  • Body jednou vykázané v průběhu měsíce v online office nebo zahrnuté do výkazu odeslaného korporaci,  již není možné převádět. 
  • U objednávek přijatých v období od 1. do 5. dne následujícího měsíce je možné na písemnou Žádost o převod bodů převést body do minulého měsíce v rámci opravného výkazu. Týká se objednávek přijatých a zaplacených do 5. dne do 12:00hod.

  • Pozn. může se stát, že vedení korporace změní termíny, pak se táto informace zobrazuje v aktualitách ve vašem online office (prosím sledujte svůj online office)
  • DOPORUČUJEME! ke konci měsíce nevybírejte platbu DOBÍRKOU. Body lze připsat pouze za objednávku ZAPLACENOU, u dobírek nemáte jistotu, že ji převezmete a zaplatíte v termínu (problém s převzetím může nastat nejen na Vaši straně, ale i na straně dopravce)

Příklady:

Objednávka na 50 bodů

1. zaslaná a zaplacena do 30.6., nejpozději v 23:59 - body zahrnuty do řádného hlášení za červen, odeslaného 1.7.

2. zaslaná 30.6., zaplacena 1. - 4.7. - body zahrnuty do opravného výkazu za červen, odeslaného 5.7.

3. zaslaná a zaplacena nejpozději 5.7. do 12:00, požádáno písemně o zahrnutí bodů do června - body zahrnuty do opravného výkazu za červen, odeslaného 6.7.

4. zaslaná a zaplacena 2.7. a později - body zahrnuty do řádného výkazu za červenec