S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Aktuality

arr3Jak funguje Hlídací pes?  Jsem Váš Hlídací pes  Zadejte, který produkt mám pro Vás hlídat a já Vám pošlu e-mail, jakmile...

Nejprodávanější

naše cena 295,00 Kč
skladem
naše cena 273,00 Kč
skladem



Všeobecné obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v internetových obchodech www.tiandefm.cz provozovaných společností VINIS, s.r.o., IČ: 60778792, vedené u rejstříkového soudu v Ostravě pod spisovou značkou C 6692 (dále jen „prodávající“). Společnost VINIS s.r.o. je zároveň dovozcem i dodavatelem zboží nabízeného v tomto internetovém obchodu.

 

Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavírané kupní smlouvy mezi prodávajícím  a kupujícím. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím.

 


1. Objednávky přijímáme:

 

- Prostřednictvím e-shopu prodávajícího

- Elektronickou poštou

- Telefonicky

- Písemně

- Osobně na prodejně

 

 

2. Dodací podmínky

 

Objednávka je zpravidla expedována do 2 pracovních dnů. V případě, kdy není zboží skladem a doba dodání je delší, ihned Vás kontaktujeme a sdělíme pozdější termín dodání. Při platbě předem expedujeme až po přijetí částky na náš účet. Cena zboží zahrnuje DPH.

 

 

3. Způsoby dopravy

 

Osobní odběr

 

Zboží si můžete ZDARMA vyzvednout na prodejně tianDe ve Frýdku-Místku.

 

Česká pošta

 

Obvykle doručeno následující pracovní den po expedici. V případě nezastižení může být zásilka až jeden týden uložena na poště, kde si ji můžete vyzvednout.

 

Poštovné a balné

Cena vč. DPH

Příplatek za dobírku

objednávky - balík do ruky / na poštu

190,- Kč

+ 30,- Kč

 

DPD Parcelshop

 

Vyzvednutí zboží v určitém výdejním místu DPD Pickup (Parcelshop), kterých je kolem 80 umístěných po celé České republice. Jako výdejní místa DPD PickUp slouží různé prodejny, depa DPD a pobočky Uloženka.cz. V současné době lze platit dobírku platební kartou na depech DPD. Ve většině odběrných míst je možné platit pouze hotově, případné možnosti plateb jsou uvedeny u jednotlivých odběrných míst DPD Pickup.

 

Poštovné a balné

Cena vč. DPH

Příplatek za dobírku

objednávky do 499,- doprava na adresu nebo do odběrného místa DPD Pickup

75,- Kč

+ 24,- Kč

objednávky od 500,- do 1199,- doprava na adresu nebo do odběrného místa DPD Pickup
36,- Kč + 24,- Kč
objednávky od 1200,- doprava na adresu nebo do odběrného místa DPD Pickup ZDARMA + 24,- Kč

 

Objednejte minimálně za 500,-
a dopravu máte téměř zadarmo - za
36,- Kč!

 

Volbu doprace DPD naleznete v košíku při objednávce nad 500,- Kč.

 

Objednávky od 1200,- Kč vč. DPH expedujeme v ČR ZDARMA dopravní společností DPD!

 

 

Dopravce Intime

 

Poštovné a balné

Cena vč. DPH

Příplatek za dobírku

objednávky s vyzvednutím
v Poštomatu

75,- Kč

+ 24,- Kč

 

Doprava zboží na Vaši adresu - obvykle doručeno následující pracovní den po expedici. InTIME zasílá avízo o dni doručení e-mailem a prostřednictvím sms. Před předáním balíku Vás kurýr bude kontaktovat telefonicky.

 

Vyzvednutí zboží v IN TIME Poštomatu - zboží si můžete v kteroukoliv denní či noční dobu vyzvednout ve schránkách Poštomatu. V poštomatu lze platit pouze platební kartou!
Zadejte PSČ a podívejte se ,k
de je Váš nejbližší poštomat
.


Zasílání zboží mimo ČR – poštovné stanoveno individuálně dle státu dodání a sděleno kupujícímu při potvrzení objednávky.

Zboží bude dodáno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. Vlastnické právo přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny včetně poštovného a převzetí zboží.

 

 

4. Cena a způsob platby (platební podmínky)

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Platební podmínky:

 

Dobírka

Zboží zaplatíte v hotovosti doručovateli. V případě dopravy prostřednictvím České pošty může být zásilka až jeden týden uložena na poště, kde si ji můžete vyzvednout.

 

Převodní příkaz

Po obdržení Vaší objednávky Vám e-mailem zašleme zálohovou fakturu se všemi potřebnými údaji. Obnos můžete buď složit na kterékoli pobočce naší banky nebo poslat převodem ze svého účtu, a to do 10 –ti dnů od data vystavení zálohové faktury.  Po přijetí peněz na náš účet Vám zboží odešleme. V opačném případě bude tato objednávka stornována a kupní smlouva pozbývá platnosti.

 

Hotově

Platí při osobním převzetí na  prodejně tianDe ve Frýdku - Místku. Zboží skladem je možné si převzít kdykoliv v pracovní době.

 

Kartou

Při osobním odběru v kamenné prodejně ve Frýdku-Místku.

Kurýrovi dopravy DPD.

Kurýrovi dopravy INTIME při doručení na adresu. Přijímané karty: Master Card, Master Card Electronic, Visa, Visa Electron, V Pay, Maestro, Diners Club, Discover, JCB.

Při doručení do poštomatu dopravce INTIME.

Připravujeme pro vás možnosti platby kartou a online převodů.

 

 

5. Záruka vrácení peněz

 

V případě, že je kupujícící spotřebitelem ve smyslu občanského zákoníku, a že smlouva nebyla uzavřena osobně na provozovně prodávajícího má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu,

- zboží nesmí být poškozené,

- zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzali, včetně návodu, originálního dokladu o koupi a záručního listu,

- zboží zasílejte doporučeně a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám,

- zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, takto zaslané zboží nebude z naší strany přijato.

 

Při splnění všech určených podmínek o vrácení zboží Vám zašleme peníze za zboží zpět převodem na Váš bankovní účet do 14 pracovních dnů, při nesplnění podmínek o vrácení zboží nebudeme akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží Vám zašleme zpět na Vaše náklady.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Pro odstoupení od smlouvy může kupující použít Formulář pro odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu těchto Všeobecných obchodních podmínek.

 

 

6. Reklamační řád


Záruční podmínky se řídí platnými právními normami a záručními podmínkami. Záruční podmínky jsou  k nahlédnutí na prodejně tianDe ve Frýdku – Místku nebo zde.

 

Reklamaci zjištěné vady či poškození můžete uplatnit bez zbytečného prodlení  elektronickou poštou na adresu tiande@vinis.cz, písemně poštou či osobně v provozovně firmy.

 

Oznámení o vadách musí obsahovat: Jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mailovou adresu, číslo faktury, popis vady, popis jejího vzniku a datum zjištění.

 

V případě, že se na zboží vyskytne vada, která je podstatným porušením smlouvy má kupující dle zákona právo:

- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
- na odstranění vady opravou věci,
- na přiměřenou slevu z kupní ceny,
-
odstoupit od smlouvy.

 

Vybraný způsob napravení vady jste povinni oznámit bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůžete bez souhlasu změnit.

 

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
- na odstranění vady,
- na přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Zboží musí být dodáno kompletní včetně dokladu o prodeji. Pokud prodávající odešle odlišné zboží, než jaké je uvedeno na objednávce kupujícího, má kupující právo na výměnu za správné zboží (náklady na výměnu hradí prodávající). Výměna je možná pouze v případě, že odeslané zboží bude nepoužité a v původním obalu.

 

Pokud dojde k omylu při vyplňování objednávky na straně kupujícho, bude zboží vyměněno za požadované, ale pouze ve stejné nebo vyšší hodnotě (náklady hradí kupující). Výměna je možná pouze v případě, že zboží bude nepoužité a v původním obalu.

 

Neuznána bude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného a neodborného užívání. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé nesprávným používáním zboží a funkčních vlastností stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi. Při takto vzniklých vadách na zboží nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

 

V případě odesílání zboží kupujícím zpět prodávajícímu musí kupující zboží zabalit do původního obalu. Pokud to není možné, zajistí obal náhradní, v tomto případě nese odpovědnost za vady na zboží vzniklé při přepravě případnou nedostatečnou ochranou zboží.

 

 

7. Ochrana osobních údajů

 

Zpracování osobních údajů se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ev. zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů a dalšími právními předpisy. Uživatel by proto měl věnovat výše uvedeným předpisům patřičnou pozornost.

 

Zpracování osobních údajů je ze strany prodávajícího prováděno zabezpečeným způsobem automaticky i manuálně. Provozovatel nezpracovává osobní údaje kupujících jinak, než k zákonným účelům, popř. k účelům, s nimiž kupující vyslovil souhlas. Přičemž data jsou zpracovávána pouze v rozsahu nutném pro naplnění výše uvedených účelů a rovněž pouze po dobu nutnou pro výše dosažení uvedených účelů, nejdéle ale po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi.

 

Osobní údaje poskytuje kupující prodávajícímu dobrovolně (u některých služeb je ale pro zpřístupnění služby předání některých osobních údajů vyžadováno).

 

Prodávající bude údaje získané dle těchto podmínek zpracovávat a využívat k marketingovým účelům, za účelem vytvoření databáze kupujících, zasílání obchodních sdělení či propagačních materiálů prodávajícího anebo obchodních partnerů v databázi zařazeným osobám.

 

Prodávající prohlašuje, že osobní údaje takto kupujícím poskytnuté budou zpracovávány pro její potřeby, nebudou zpřístupněny jakékoli další osobě s výjimkou partnerů prodávajícího k tomu oprávněných a budou poskytnuty do zahraničí jen při zachování zákonných podmínek. Kupující má právo k přístupu ke svým osobním údajům a má právo je doplňovat a měnit. V této souvislosti se může na prodávajícího obrátit telefonicky či elektronickou poštou na adrese vinis@vinis.cz.

 

V souladu s ustanovením § 5, § 11, § 12 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tímto všechny kupující, kteří poskytnou prodávajícímu své osobní údaje, prodávající informuje o těchto jejich zákonných právech:

 

Každý subjekt údajů má právo na přístup k osobním údajům a právo na opravu osobních údajů.

 

Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může a) požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení, b) požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost subjektu údajů shledána oprávněnou, správce nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav.

 

Nevyhoví-li správce nebo zpracovatel žádosti subjektu údajů, má subjekt údajů právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Pokud vznikla v důsledku zpracování osobních údajů subjektu údajů jiná než majetková újma, postupuje se při uplatňování jejího nároku podle zvláštního zákona.

 

Předáním informace o své emailové adrese uděluje kupující prodávajícímu souhlas k zasílání obchodních sdělení prodávajícího elektronickými prostředky, není-li v podmínkách konkrétní služby uvedeno jinak.

 

V případě porušení povinností prodávajíího dle zákona č. 101/2000 Sb., má kupující právo dle § 21 předmětného zákona zejména požadovat na provozovateli vysvětlení a požadovat, aby vzniklý protiprávní stav byl odstraněn.

 

8.  Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

 

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.


Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

9. Závěrečná ustanovení

 

Závěrečná ustanovení Kupující zasláním objednávky potvrzuje bez výhrad svůj souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami, se zpracováním osobních údajů v souladu s bodem VI. Všeobecných obchodních podmínek a cenou zboží včetně poštovného. Veškeré obrázky, použité pro online prezentaci slouží pouze jako příklad pro znázornění a nemusí se nutně 100% shodovat s nabízeným zbožím. Zboží na obrázku se může lišit zejména barvou, velikostí apod. Místem plnění veškerých služeb je provozovna prodávajícího:

VINIS s. r. o

IČ: 60778792

Prodejna a servisní centrum tianDe Frýdek-Místek

Stará cesta 2325, 738 01  Frýdek-Místek

 

Příloha č. 1

Formulář pro odstoupení od smlouvy