S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Aktuality

arr3Jak funguje Hlídací pes?  Jsem Váš Hlídací pes  Zadejte, který produkt mám pro Vás hlídat a já Vám pošlu e-mail, jakmile...

Nejprodávanější

naše cena 332,00 Kč
skladem
naše cena 127,00 Kč
skladem

VŠE O NÁKUPU
Vše o nákupu


Jaké jsou způsoby platby?

  • hotově / platební kartou při osobním odběru na prodejně ve Frýdku-Místku
  • dobírkou u přepravce při vyzvednutí balíku ( platební kartou,pokud to přepravceumožňuje)
  • bankovním převodem před expedicí balíku


Jaká je cena za dopravu / poštovné a balné?

Na které odběrném místě DPD Pickup (Parcelshopu) vyzvednout balík?
Ve kterém Poštomatu vyzvednout balík?

DOPRAVCE Poštovné a balné Cena vč. DPH Příplatek za dobírku
OSOBNĚ Osobní odběr ve Frýdek-Místku ZDARMA ZDARMA
DPD Na adresu / DPD Pickup
objednávky od 0,- do 499,-
75,- Kč + 29,- Kč
DPD

Na adresu / DPD Pickup
objednávky od 500,- do 1199,-

36,- Kč + 29,- Kč
DPD

Na adresu / DPD Pickup
objednávky od 1200,-

ZDARMA + 29,- Kč
       
Česká pošta

Balík do ruky (na adresu)
objednávky do 1199,-

79,- Kč + 36,- Kč
Česká pošta

Balík do ruky (na adresu)
objednávky nad 1200,-

 ZDARMA  + 36,- Kč
Česká pošta

Balík na poštu
objednávky do 1199,-

 69,- Kč  + 36,- Kč
Česká pošta

Balík na poštu
objednávky nad 1200,- 

 ZDARMA  + 36,- Kč
Česká pošta

Balík do balíkovny
objednávky do 1199,-

 65,- Kč  ZDARMA
Česká pošta

Balík do balíkovny
objednávky nad 1200,- 

 ZDARMA  ZDARMA


Kdy obdržíte zboží?

Objednávka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. V případě, kdy zboží není skladem nebo doba dodání je delší, budeme Vás kontaktovat.

Při platbě předem expedujeme až po přijetí částky na náš účet. 

Další informace

Cena zboží zahrnuje DPH.

Podrobné informace najdete zde: VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

On-line reklamační formulář
Zákazník (firma uplatňující reklamaci): *
E-mail: *
Kontaktní telefon: *
IČ / DIČ:
Číslo faktury nebo objednávky reklamovaného zboží: *
Název reklamovaného zboží: *
Popis závady: *
 
Platba kartou nebo online

Co dělat, když neproběhne platba kartou nebo se neprovede e-platba?

Pokud jste chtěli zaplatit objednávku kartou nebo online převodem (e-platba) přímo z objednávky a platba neproběhla, je nejvýhodnější provést platbu běžným bankovním příkazem. Dispozice dostáváte vždy v potvrzení objednávky na Váš e-mail:

"...platby bankovním převodem předem, uhraďte objednávku na účet č. 2610870379/0800 (Česká spořitelna a.s., CZK) , jako VARIABILNÍ SYMBOL uveďte číslo objednávky..."

 

 

Jak funguje Hlídací pes?

 

 

Jak funguje hlídací pes?

U každého produktu najdete obrázek hlidaci pes ikona

Pokud produkt není na skladě: X skladem

a chcete dostat oznámení na e-mail až bude, stačí kliknout a zadat svůj e-mail.

Obratem Vám přijde na e-mail zpráva, že jsme produkt pro Vá začali hlídat.

Jakmile se produkt na skladě objeví a bude možné ho objednat, pošleme Vám o tom zprávu na e-mail.

(V e-mailu máte zároveň možnost se odhlásit a moje hlídání zrušit)